Fat Bustard II

22,990 ₪

עוד ציוד אולפני
Fat Bustard II

לרכישה ופרטים
נוספים על מוצר
זה התקשרו אלינו
03-5165036

 תיאור

ה- Fat Bustard II הוא מיקסר ומעבד מיקס מבוסס מנורות שמספק את כל מה שמפיק צריך כדי לקחת את השיר שלו לרמות הגבוהות ביותר.

הוא מכיל 14 כניסות למיקס, מתוכן 4 כניסות סטראופוניות, 4 כניסות מונופוניות ו- 2 כניסות Aux עם כפתור Panning.

ה- Fat Bustard II הנו מערכת המיקס המושלמת וכמו כל דבר בו גם חלוקת הערוצים לא מקרית: 4 ערוצי המונו מיועדים לאלמנטים הדומיננטיים שברוב המקרים אמני המיקס בוחרים למקם במרכז כמו שירה, בס, קיק וסנר. ערוצי הסטראו מיועדים לארבעה גרופים עיקריים וערוצי ה- Aux לחזרות אפקטים.

חותמת הסאונד של אמני המיקס הגדולים והמשפיעים לא מגיעה רק מהמיקסר בו הם משתמשים אלא לרוב משרשרת שלמה של מעבדים שבצורת השימוש המיוחדת להם מיצרים את חתימת הסאונד הייחודית שלהם, מסביב לרעיון הזה בנוי ה- Fat Bustard II שמעבר להיותו אחד המיקסרים עם הסאונד העמוק והרחב ביותר בתעשייה, הוא מספק כלי עיבוד נוספים ומשמעותיים מאוד עבור אמן המיקס:

ה- Fat Bustard II כולל Mixbus EQ ייחודי שנקרא Varislope, רוב אמני המיקס מחפשים שליטה נגישה ומהירה על הגוון הכללי של המיקס עליו הם עובדים, חלק מהמיקסרים אפילו מתחילים את המיקס שלהם עם Mixbus EQ פועל במצב מסוים וממקססים לתוכו, לא מדובר על טיפול תדרים נקודתי כמו במאסטרינג אלא בכלי מהיר ואינטואיטיבי שחייב להישמע לא פחות ממעולה בכל מצב על מיקס שלם, זה אתגר גדול ובדיוק מה שה- Varislope עושה! עם שני כפתורים ששולטים אחד על התדרים הנמוכים ואחד על התדרים הגבוהים האיקיו מייצר Smiley Curve EQ. ככל שההדגשה יותר גדולה כך גם השיפוע משתנה ועל כן השם Varislope = שיפוע משתנה. בזכות הטופולוגיה עליה מבוסס המכשיר ה- EQ נשמע מעולה, רך וגמיש גם בהדגשות קיצוניות.

בנוסף ל- Varislope שבנוי להדגשה קיימים על המכשיר גם Bass Cut ו- Top Cut שבנויים לחיתוך ומאפשרים 6 תדרים מובנים לכל פילטר, השילוב בין החיתוך להדגשה פותח עולם שלם של אפשרויות וגוונים, זאת פרקטיקה ידועה של גדולי הממקססים, להדגיש במקום אחד ולחתוך במקום אחר כדי לגרום למיקס להתנהג בדיוק כמו שהם רוצים.

כפתור Attitude הוא חלומו של כל אמן מיקס... הכפתור מאפשר מניפולציה על הצבע הכללי של המיקס ע"י הוספה של harmonic distortion בשלב הסיכום של המיקס. כפתור ה- Attitude שולט על ההתנהגות הכללית של המיקסר, החל מסאונד פתוח על גבול השקוף, דרך סאונד "חם" ומתוק עד סאונד אגרסיבי ופאנצ'י, תלוי בהפקה, בשיר ובסגנון אותו ממקססים. זה כמו להחזיק כמה סוגים של מיקסרים ולבחור את המחמיא ביותר לכל פרויקט.

שליטת Stereo Spread מאפשרת את הרחבת השדה הסטראופוני, בשילוב עם Spread Filter שקובע מעל איזה תדר פעולת הרחבת הסטראו מתחילה להשפיע, מעבדי הרחבת סטראו סטנדרטיים ולא נשלטי תדר הם לרוב כמעט ולא שימושיים מהסיבה שסטראו אמיתי מורכב מ L-C-R ולא רק מ L-R ואותם מרחיבי סטראו שעובדים על ספקטרום מלא מאלצים את המשתמש להתפשר על המרכוז של התדרים הנמוכים ולגרום למיקס לאבד אנרגיה, לרוב המיקסר יבחר למקם אלמנטים כמו בס, קיק וסנר שמייצרים הרבה אנרגיה בתדרים הנמוכים במרכז המיקס ושם הוא רוצה שהם ישארו, לשם כך נועד ה- Spread Filter שמאפשר הרחבה דרמטית של המיקס בתדרים הגבוהים בלי שום צורך להתפשר על המרכוז של התדרים הנמוכים.

ה- Bass To Center הוא מה שמכונה בשפה מקצועית פילטר אליפטי ומטרתו היא לכפות על התדרים הנמוכים לצאת ממרכז המיקס, דבר שמאפשר ניצולת מקסימלית של מערכות ההשמעה השונות ע"י כך שהוא גורם לחלוקה שווה בין הצדדים בעומס שיוצרים התדרים הנמוכים והתובעניים על מערכות ההגברה\השמעה ומאפשר מיקסים חזקים יותר ועתירי בסים ופאנץ׳.

כפתור באלאנס כללי למיקס וכפתור Output Level מבוסס על מפסק Elma איכותי של 31 מצבים שמאפשר לדחוף חזק את המיקסר ולהנחית אותו לפני היציאה להקלטה, מאפשר חופש פעולה מוחלט לעבוד רק לפי האוזן בלי צורך לחשוב על gain staging בשום שלב.

יציאות ישירות למוניטורינג עם שליטת ווליום נפרדת וכניסת external עצמאית שיכולה לשמש גם כ- insert בזמן שהיא לא מנוצלת לטובת source חיצוני, לרוב כניסת external על מיקסר מוזנת מהתוכנה שמריצה את הסשן ומשמשת לניטור של המיקס לאחר המרה ADDA ועיבוד נוסף כמו לימיטרים, mixbus compressor וכו׳ כדי לשמוע תוצאה סופית.

ה Fat Bustard על כל מרכיביו הוא מערכת מיקסינג שלמה ועמוקה מאוד. הוא מציע תכונות שלא נמצאות אפילו בקונסולות מיקס בפורמט מלא כמו גם איכות סאונד וגמישות שלא ניתן למצוא במוצרים מקבילים.

 מפרט

מיקסר פסיבי עם 14 כניסות לסיכום והרבה אקסטרות, מבוסס על מנורות ב 100%

שליטת צידוד על ארבעת ערוצי המונו

איקיו ל- Mixbus ייחודי עם עקומות משתנות בשם Varislope בשביל הגברה של התדרים הנמוכים והגבוהים ובתוספת פילטרים

כפתור Atittude לשליטה על הרמוניות ועל הצבע הכללי של המיקס

מערכת מדהימה לשליטה מלאה על הסטראו הכוללת Stereo Width עם Spread Filter, פילטר אליפטי לצורך מרכוז התדרים הנמוכים וכפתור מונו

מפסק Elma האיכותי ביותר מסוגו עם 31 מצבים לשליטה על Master Volume.

יציאות מוניטורים עם נתב ושליטת ווליום

בנוי בעבודת יד באנגליה ב- Point To Point Wire בכל המכשיר

איכות סאונד יוצאת דופן המתבטאת ברמת דיסטורשן נמוכה מאוד (אם זאת הבחירה) וב- Headroom עצום

הענות תדרים מתחילה מתחת ל 20Hz ומגיעה עד מעל 20Khz

למידע נוסף באתר Thermionic Culture

ביקורת במגזין Sound On Sound

  וידאו

מומלץ להוסיף

Little Red Bustard

Little Red Bustard

מסכם ערוצים מבוסס מנורות

11,900 ₪

232P MKII Remote

232P MKII Remote

אקולייזר אנאלוגי נשלט דיגיטלית

13,490 ₪

The Channel Strip

The Channel Strip

ערוץ הקלטה קלאסי

14,500 ₪

Its a no cost industry. Rolex cant end fakes. Fakes offer a lot Rolex Replica Watches more than unique and indirectly contribute towards the model. We invest in fakes in appreciation on Rolex Replicas the brand name. These are typically "aspirational brands". Absolutely everyone cant purchase a Mercedes nevertheless they obtain Hyundai Sonata Gold Replica Watches which is a Rolex Replica watches cheap duplicate. Expenses only 10 p.c of Merc and gives far Women's replica watches better service than a Merc. Fakes are right here to remain and increase. Quit them if you're able to Mr Rolex or Mr Omega. Current market forces tend to be far more highly effective fake watches than these Swiss manufacturers. They simply simply cant end fakes. Enable them sit in ivory towers. Permit fakes market below their nose. Why there are no pretend BMWs inside the earth ? So why only gold watches